کاربرد های دریل گیربکسی در صنایع

چرا باید از دریل گیربکسی استفاده کنیم؟

برای انواع سوراخکاری، باز و بسته کردن پیچ و پرچ ها، سمباده کشی و صیقل می توانید از دریل گیربکسی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که این ابزار قابلیت‌های ویژه‌ ای داشته و از قدرت بالایی برخوردار است. دریل های گیربکسی برای افزایش گشتاور دارای جعبه دنده منحصر به‌ فردی بوده که دریل های معمولی فاقد جعبه دنده برای افزایش قدرت است. شما می توانید حالت حرکت دریل را با توجه به فعالیت خود تنظیم کرده و گشتاور و نیروی متناسب را وارد نمایید.

مزایا گیربکس و جعبه دنده منحصر به فرد

دریل های معمولی از قدرت و سرعت کمتری برخوردار هستند و کاربرد های محدود تری دارند. ولی دریل های گیربکسی دارای جعبه دنده برای افزایش سرعت و گشتاور و عملکرد بسیار بالایی در مقابل دریل های معمولی دارند. دریل گیربکسی چرخشی و ضربه ای کارکرده و باعث سوراخکاری و یاعث تخریب محل مورد نظر می شود. لازم به ذکر است که می توانید در صورت نیاز حالا ضربه ای دریل را خاموش کرده و با قدرت چرخشی سوراخ کاری یا فعالیت مورد نیاز را انجام دهید.

موارد استفاده از دریل گیربکسی

برای سوراخکاری سطوح سخت مانند کاشی، دیوار، فلز و غیره دریل های دنده ای یا گیربکسی مناسب بوده و در صورت نیاز می توانید با سرعت بالا تری سوراخ نمایید. برخی پیچ هایی که نیاز به قدرت بالا برای باز کردن دارند، می توان از دریل گیربکسی استفاده نمایید.

مته مناسب برای دریل گیربکس

برای دریل گیربکس از مته های ۱۳ میلیمتری برای برش فلز استفاده می شود. اگر قصد برش چوب را دارید، باید از مته های ۳۰ میلیمتری استفاده نمایید. همچنین برش دیوار و بتن باید از دریل بتن کن استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که برای سوراخ کاری دیوارهای نازک بتنی می‌توانید از متن‌های ۱۶ میلیمتری دریل گیربکسی استفاده نمایید. حداکثر سرعت گردش دریل ۲۸۰۰ دور در دقیقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

منو اصلی